divendres, 14 de desembre del 2012

Hora de recitar!

Avui ha sigut el dia que em tocava recitar la poesia que vaig escollir i de la que ja us en vaig parlar.
Pensava que no, però al final em va impressionar veure'm davant de tot el grup - classe, que és bastant gran.
No obstant, la recitació va sortir prou bé, tot i que sempre hi han coses a millorar... Una d'elles és la postura. Vaig estar-me tota l'estona que vaig recitar amb les cames creuades. MALAMENT. Això és símbol de tancar-se al públic, encara que no fos la meva intenció. Culpa dels nervis, jo tenia moltes ganes que tothom sentís la poesia!
Un altre aspecte a millorar va ser el control de la respiració. Inconscientment volia acabar tant ràpid que cap al final vaig haver de parar un segon per agafar aire; potser no vaig respectar bé les pauses. Tornem a culpar els nervis?


Després d'acabar les recitacions la professora va repartir les descripcions referents al "Qui ets, tu?" i va comentar les qualificacions. Aquestes no eren numèriques, sinó qualitatives. Mitjançant exemples d'aquestes descripcions s'han repassat els conceptes de l'estructura del text: el canvi de paràgraf per canviar d'idea o l'interlineat. Si aquest és diferent en un mateix paràgraf no s'entendrà la idea principal, no pot quedar un text descompensat. Per tant, i vist des de la part estètica, un text amb aquesta forma per molt.

Finalment, algunes companyes han compartit amb tota la classe les seves descripcions, delectant-nos amb les seves paraules. Per acabar, s'han resolt alguns dubtes de l'examen que ens espera al gener.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada