dilluns, 29 d’octubre del 2012

Qui ets, tu?

El primer dia de classe ens vam haver de descriure, tal i com ens veiéssim, en un full. 
5 minuts. 
Ens va agafar desprevingudes i desprevinguts, però ens en vam saber ensortir.

Ara és el moment de descriure algú de la classe. Jo vaig escollir a la meva companya Patrícia perquè hi havia alguna cosa que m'havia cridat l'atenció. Li vaig demanar de fer-li una foto (element indispensable per fer la descripció) i tot seguit va venir la veritable descripció. I com ho podia fer?

  • Amb un text?
  • Amb una poesia?
  • Amb una cançó?

Doncs vaig fer un recull de cançons que sé que li agraden i d'altres que he pensat que també li agradarien i he acabat elaborant un vídeo. La qualitat no és molt bona però el més important és el missatge.

Espero que us agradi i que, sobretot, pugueu apreciar que aquesta és una forma més de descriure a una persona.



2 comentaris: