divendres, 4 de gener del 2013

Wikipedia III

Hola, hola!

A continuació us presento una de les últimes tasques de GTIC. Aquesta consistia en fer una aportació a la Wikipedia; podíem ampliar un article ja existent o, per aprofundir més, crear un article nou. La meva companya Goretti i jo vam decicir crear un article nou que encara no existís, i vam optar per parlar sobre un reconegut arquitecte: l'Enric Batlle.


Podeu trobar l'article fent clic al següent enllaç: 


Vam decidir que elaboraríem l'article col·laborativament. Ens vam crear un compte conjunt (GorettiMeri) i a partir d'aquest punt vam començar a donar-li forma a la informació.

L'experiència ha sigut molt gratificant. Hem treballat de manera molt fluida i no es ha suposat cap maldecap el procés d'elaboració. Bé, de fet sí que vam tenir un problema al principi, i és que quan vam acabar l'article el vam desar i vam dormir molt contentes. Fins que vaig voler ensenyar la nostra aportació a tercers... l'article no hi era. No sabem què ens va passar però la feina no s'havia desat correctament! Sense fer-nos mala sang vam començar de nou i la vam enllestir, assegurant-nos novament que tot quedava amb ordre. I així ha estat! El nostre article ja és visible per tothom i l'apartat de discussió ja està en marxa. N'estem molt orgulloses del nostre treball i a més a més ens hem quedat amb ganes d'aportar més continguts a la Wikipedia! Però això ja arribarà quan tinguem una mica més de temps lliure.

Quant a la meva aportació personal crec que ha estat correcta. Cadascuna va aportar allò que li suposava més facilitat, fet que ha sigut molt positiu en la nostra tasca. La meva companya va aportar tota la informació, ja que jo no coneixia de res la persona de la qual parlaríem, i la Goretti ho tenia tot "fent petar els dits", dit col·loquialment.
Jo vaig aportar agilitat i rapidesa en l'elaboració i disseny del nostre article. Sempre he tingut facilitat en moure'm per entorns on-line. Així doncs, la barreja de cadascuna va permetre la creació d'una feina en poc temps i, per què no? De qualitat!



Les captures que trobareu tot seguit mostren alguns punts clau de la nostra tasca.


Article en marxa!


Fent servir el llibre d'estil

Historial de revisions


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada