dimarts, 8 de gener del 2013

Tancament del bloc

Arriba el moment de tancar amb pany i clau aquest bloc. Bé, millor dit deixo el bloc en standby. Trobo tant interessant compartir aquests coneixements amb altres persones que potser en un futur segueixo creant entrades, això si el temps m'ho permet; no ho descarto.
Realment és una eina que trobo molt positiva. Hi han moltes tasques que demanen ser publicades per aquest mitjà, i això t'obliga a estar en constant actualització. A més, vull afegir que a mi sempre m'ha atret treballar en entorns online i informàtics, pel que aquesta assignatura (i també l'elaboració del bloc) m'ha permès renovar-me en alguns aspectes i reforçar d'altres, sempre des de la vessant que no m'ha resultat gens feixuc. Cada entrada està elaborada amb dedicació i ganes, diguem que m'ha agradat i tot! He tingut altres blocs abans i, per tant, m'ha sigut ben fàcil i entretingut fer un d'apunts i moltes reflexions.

Bé, tanco el bloc pel moment. Espero que, a més d'haver-me sigut útil a mi, sigui útil per altres professionals o alumnes.


http://thedailyedge.thejournal.ie/office-babies-is-pregnancy-is-contagious-18587-Sep2010/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada